zaterdag 26 januari 2013

unboxing beautiful-bijoux.nl

Deze keer heb ik een unboxing voor jullie van de webshop http://www.beautiful-bijoux.com/ . een webshop met goedkopen en sieraden. Ik heb ondertussen de sieraden nu een tijdje uitgeprobeerd en ik ben echt super tevreden. Ik heb super, super, super veel complimentjes gekregen over de sieraden. Mijn bestelling bestond uit vier kettingen.
 

Eerst had ik 9 kettingen in mijn winkelwagentje, maar toch wil de ik nog verminderen. Na alle kettingen nog eens goed bekeken te hebben kwam ik op mijn 4 favorieten uit. Ik ben echt super verliefd op deze sieraden.  Ik moest ongeveer 27,- afrekenen. Veel geld? NEE. Niet voor 4 kettingen. De sieraden zijn niet allemaal te koop in de winkel en die dat wel zijn, zijn op de webshop een stuk goedkoper!

Het pakketje kwam binnen in een grote witte envelop met bubbeltjesplastic binnenin. 

In de envelop zaten twee doosjes.

In de doosjes zaten de sieraden. Doordat de sieraden bovenaan in een soort gleufjes vast zaten ging niet alles door elkaar. Echt super goed verpakt dus. Ook zat er een cadeautje in. Ik had op anderen blogs ook gezien dat ze een cadeautjes kregen dus ik was heel benieuwd !

Dit zijn de sieraden die ik had besteld.

Allereerst de ketting heet ‘so many keys’. Een brons/gouden ketting. Normaal heb ik een hekel aan goud maar bij deze ketting vindt ik het helemaal niet erg. Ik vindt deze ketting zo leuk! De ketting kost €7,95 niet duur dus voor zo’n grote ketting.
 

 
de volgende ketting heet ‘red Apple’. Deze ketting heb ik al bij heel veel mensen gezien en ik vond het zo mooi! Normaal hou ik niet zo van kleur in een ketting maar bij deze appel vind ik het zo mooi! Deze ketting heeft een brons koord waar de appel aanhangt. De kleuren passen echt perfect bij elkaar! Deze ketting kost €7,95 maar was nu afgeprijsd naar €6,95. Een koopje toch ?

 
 
 
deze ketting is echt mijn favoriet, de ‘lovely owl’ deze ketting moest ik vanaf het begin dat ik hem zag hebben. Ik ben zo verliefd op deze ketting. De ketting is heel mooi brons en de ogen van de schattige uil zijn afgewerkt met zwarte diamantjes. I love it. deze ketting kost €7,95. Zeker waar voor je geld dus!

 
 
 
we zijn aangekomen bij de laatste ketting van mijn bestelling, de ‘bicycle’. Over deze ketting heb ik heel veel complimentjes gekregen. Deze ketting is wel wat meer goud dan ik had verwacht maar ik stoor me er absoluut niet aan. Deze ketting kost €6,95.


 
 
 als allerlaatste ‘het cadeautje’. Eerlijk gezegt verwachtte ik hier niet heel veel van omdat ik op veel blogs had gezien dat bijna iedereen een bedeltje kreeg. Maar ik kreeg geen bedeltje maar ik ketting. Ik super leuk hartjes ketting, ik vindt hem echt zo leuk! I love this! Ondanks ik deze ketting nooit zelf gekozen zou hebben ga ik hem zeker dragen! Volgens mij is deze ketting niet te koop dus ik heb hier geen prijs of link voor.

 
 

 

Dit was mijn unboxing. Ik ben echt mega tevreden over de sieraden. Neem zeker even een kijkje op de webshop en laat me weten als jij iets besteld hebt! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

Hier is de link van de webshop: http://www.beautiful-bijoux.com/

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten