donderdag 28 maart 2013

Momentlovers #1, sieraden.

Ik vind die soort 'thema's'/categorieen' wel leuk. Een soort series van artikelen waarvan er maandelijks of wekenlijks wat online komen. Deze keer momentlovers. Dingen waar ik op het moment helemaal verliefd op ben. Dingen die ik thuis al heb of juist heel graag zou willen. Toch is dit weer iets anders dan de maandelijksen'wishlist' die ik post. Deze keer sieraden.

ik heb echt een sieraden verslaving, mij zul je altijd sieraden zien dragen. vaak vind ik de simpelste dingen al het aller leukst.
 
 
 
 
 
 

Ringen.

infinity ring.
 
de ring wil ik zo graag! wauw, ben er echt mega verliefd op. de diamantjes laten de ring er luxe en duur uitzien. hij is super classy en past bij iedere outfit. Iemand toevallig geld teveel en zin om mij er eentje toe te sturen, dan ben je heel lief. =D haha.












diamand tiara.

 ook deze vind ik zo mooi. de diamantjes en hij is vooral ook heel 'leuk'. ook heb ik hier nog niet heel veel mensen mee zien lopen. :D













cross ring.
 
 dit is de enige grove ring die ik echt mooi vindt. deze heb ik ook al een in mijn bezit. mijne kom trouwens van de primark. voor 1 pond kon ik hem niet laten liggen. ( 1 pond is 1.20 euro)

 

 
 
 
 
 
Armbanden.

touwarmbandjes.
 
ik denk dat jullie deze wel kennen, de touwtjesarmbanden met een grotere bedel in het midden. wauw, ik ben verliefd op deze bandjes.















infinity armbandjes.
 
ik heb echt iets met dit teken, zo mooi!

















kettingen.

infinity ketting.

ja hoor. hoe kon het ook anders, de infinity ketting. ik combinatie met de rest van infinity lijkt dat me echt practig!












oorbellen.

 
chanel.
 
i love chanel oorbellen ! zo mooi, classy en sparkelend door de diamantjes.



kruisjes.
 
deze vindt ik ook mooi met de kruis-ring.
 









dit was het alweer voor deze keer, ik wilde een artikel met veel foto's en weinig tekst en dat ik gelukt. haha. ik hoop dat jullie het leuk vonden, heel erg bedankt voor het lezen. ik heb echt ideeƩn voor artikelen nodig dus laat ze zeker achter !

xoxo, kusjes.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten