dinsdag 2 april 2013

beauty musthave #1, reinegingsdoekjes action.


jullie hebben dit product vast wel ooit gezien, reinigings doekjes. ze zijn in alle drogisterijen wel te koop. o.a. van loreal, diardermine, bourjois, nivea en te koop bij o.a. primark, hema, kruidvat, etos, trekpleiser en.... ACTION.



ik sta echt nog versteld hoe goed de kwaliteit is van de beauty-stuf van action.

ik weet dat reinegingsdoekjes meestal rond de 2/3 euro zijn en omdat ik ze ook voor swatches gebruik is het een beetje duur om bijna elke week een nieuw pakje te kopen.. de laatste tijd ga ik voor beauty producten vaak eerst naar de action voordat ik naar een drogist ga zoals bijv. de kruidvat of etos. ik merk gewoon dat vaak de producten qua beauty van de action net zo goed zijn als de producten bij drogisterij. ik moet wel zeggen dat ik tegen bijna alle make-up removers kan. ik heb geen allergie voor bepaalde stoffen. dus ik kan niet garanderen dat jullie er ook tegen kunnen. de doekjes van de action kosten 0.44 euro. super goedkoop dus! misschien wel 6x goedkoper dan die van een drogisterij.

zoals ik al zei gebruik ik deze doekjes om bijvoorbeeld swatches van mijn hand af te halen maar ook voor mijn make-up.vaak heb ik er dan wel twee nodig. als ik een keer echt geen zin heb op met watjes, make-up remover en tonic pak ik zo'n doekje en haal ik dat over mijn gezicht.

hebben jullie de doekjes ook of gaan jullie ze halen? wat vinden jullie ervan? reageert jullie huid er negatief op? laat het achter in de comments hier onder.

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten