dinsdag 2 april 2013

review ordina visage gezichts scrub +info over scrubs.

heyhey,
iederen ochtend en avond gebruik ik na het eraf halen van mijn make-up ook een facewash. ik gebruik momenteel een facewash van clearaseal (als ik het goed typ..) toch merk ik dat alleen een facewash mijn gezicht niet optimaal reinigt. dus ging ik opzoek naar een scrub. ik heb wel een scrub maar die is eigenlijk meer bedoelt als masker dus zocht ik er een die je er gelijk af kon wassen. omdat ik toch nog reinigingsdoekjes nodig had en die altijd bij de action haal, kon ik daar meteen even kijk voor een scrub. ze hebben bij (onze) action 2 verschillende scrubs. omdat ik over deze ooit al wat gelezen had op anderen blogs leek me dit een leuke scrub om uit te proberen en voor jullie te reviewen. dus bij deze. :D

het is een leuke, roze tube die niet al te groot is. in de tube zit 100 g. waar je zowieso wel twee maanden mee kan doen als je hem dagenlijks gebruikt. de scrub heeft een lief roze kleurtje en de scrubdeeltjes zijn wat donkerder roze. de verpakking vind ik er voor action nog best chique uit zien. doordat ik erg verkouden ben kan ik de geur erg moeilijk beschrijven maar op anderen blogs las ik dat de scrub licht bloemig is van geur. hij stinkt in ieder geval niet. ook is de scrub heel makkelijk uit te smeren.
je hebt scrubs voor het lichaam en voor het gezicht. het doel van het scrubben van je gezicht of lichaam is het verwijderen van dode huidcellen.


ik scrub mijn gezicht trouwens niet elke dag, dat ik overgens ook niet de bedoeling. ook is het erg belangrijk om aan je huidtype te denken. heb jij een gevoelige of droge huid scrub dan 1x in de week of sla zelfs een keer een weekje over. scrub heel zacht en suptiel. ga opzoek naar een scrub met hele fijne schrubdeeltjes en let goed op of je huid erg rood is na het scrubben. zo ja, ga opzoek naar een anderen scrub of een anderen manier van scrubben. heb je een normale tot vette huid hoef je je niet zo druk te maken over hoe vaak je scrubt. ik heb een redelijk vette huid en scrub nu ongeveer 2 tot 3 keer per week mijn gezicht. na het scrubben voelt mijn gezicht echt heeeeeerlijk zacht aan, love it.



ik moet wel zeggen dat de scrubdeeltjes in deze scrub redelijk grof zijn en dus niet echt geschikt voor mensen met een gevoelige of droge huid. let met deze scrub ook heel er op dat je niet te hard scrubt.

mening:
hele fijne, grove scrub. zeker voor de lage prijs van 1.29 die je voor deze scrub betaald is hij zeker een aanraden. niet voor de mensen met een gevoelige huid. ook heb ik van mensen gehoord dat deze scrub ook te gebruiken is voor het lichaam, ideaal dus. ik gebruik hem toch liever alleen voor mijn gezicht.

hebben jullie nog vragen over scrubs of huidverzorging of zouden jullie graag meerdere reviews zien van action verzorgings producten laat het even achter in de commends.

mijn vraag aan jullie is..
welke scrub gebruiken jullie het liefst/graag?

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten