donderdag 28 maart 2013

verslapen! wat nu?




Ik weet zeker dat iedereen zich wel eens verslaapt, dat kan 5 minuten zijn maar dat kan ook een uur zijn. Vaak heb je dan geen tijd meer om je make-up te doen. Ik heb in de ochtend zo’n 20 minuten nodig om mijn make-up te doen. deze keer laat ik zien welke make-up je het best kan gebruik voor een full-faced make-up in een paar minuten.
sanne van de blog http://totallysanne.blogspot.nl/ heeft ook een artikel hierover, kijk ook zeker die van haar even.

Look 1, 1 minuut.

Veel meiden zullen denken dat het niet lukt om in een minuut je make-up te doen. een full-face is dan ook niet het goede woord. Als je nog 1 minuut hebt om je op te maken zou ik voor mascara, blush en lipgloss gaan. Mascara breng je in 10 seconden een laagje aan, lipgloss nog sneller. Zo kun je je focussen op je blush en misschien heel snel wat highlighter. In plaats van blush zou je je ook kunnen focussen op wat concealer om oneffenheden weg te werken. Hier doe ik persoonlijk wel wat langer over.

Look 2, 5 minuten.
Ik denk dat een full-face make-up best kan lukken in 5 minuten. Foundation, poeder, blush. (evt. highlighter.) mascara, oogpotlood en misschien zelfs oogschaduw. Ik zou hierbij wel voor maar 1 kleur gaan en de highlighter die je op je wangen hebt gebruikt ook op het wenkbrauwbot gebruiken. Je kan zelfs de blush als oogschaduw gebruiken. Dan snel een lipgloss en je ben klaar om te gaan. VoilĂ .

Look 3, 10 minuten.

In 10 minuten moet het helemaal lukken. Tenminste, mij lukt het. Ik verslaap me namelijk best vaak en neem dan vaak de tijd af van mijn make-up. Foundation, poeder, blush, highlighter. (evt. bronzer, gebruik ik zelf niet.) voor mijn ogen oogschaduwbasis, oogschaduw (in 3 bruin tinten), eyeliner, mascara, oogpotlood en als laatste een lipstick of lipgloss. Prima te doen dus!

Ik hoop dat jullie dit niet al te lange artikel leuk vonden, requesten zijn zeer welkom!

Xoxo, kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten