zaterdag 9 maart 2013

lookbook #1, lente/winter.

 de ene dag schijnt de zon, en de andere dag vriest het. regen, zon, sneeuw? alles door elkaar.. moeilijk om dan te bepalen welke kleren je aandoet, toch? ik heb er best veel moeite mee. vaak kijk ik dan even snel op internet om wat inspiratie op te doen. op twitter vliegen de plaatjes met leuke kleding door mijn timeline. onderanderen @ahgirlclothes , @xdamesmode en @ohikalsmeisje posten super leuke kleding die mij zeker inspireren. ik heb ook wat kledingcombinaties gevonden en die wil ik aan jullie laten zien, allemaal in het thema: winter/lente.








het liefroze shirtje is wat oversized terwijl de broek en schoenen juist weer heel classy zijn. de sjaal maar alles toch nog wat warmer en vriest het nou? kun je hier altijd nog een leuk leren jasje of cobertje overheen dragen. als de schoenen wat 'te' voor jou zijn kun je hier ook prima laarsjes, flats of uggs onder dragen.
 
zelf draag ik best veel van dit soort setjes. ik hou er van om 1 kleur telkens terug te laten komen in de rest van mijn kleding zoals je hier ziet met zwart.
 
deze outfit is super casual maar toch ook mega stoer. als je niet zo van het chiqueére bent ik deze outfit zeker iets voor jou. zelf vindt ik hem ook super gaaf maar ik dit niet mijn favoriet. als ik mensen hiermee zie lopen vindt ik absoluut dat ze stijl hebben. de broek zou ik zelf wel dragen. ook de trui zou ik zelf aandoen. hier zijn pumps trouwens ook super gaaf onder!
ook dit vindt ik echt een super toffe outfit. (bijna ) iedereen heeft wel een wit blouseje en een wijde broek. zo niet, kan deze outfit ook prima met een skinnyjeans. deze outfit is gewoon super makkelijk door de niet hele speciale kleding. ipv de bruine details kun je daar ook zwart voor pakken. door de schoenen denk ik gelijk aan het strand. ook hier kun je makkelijk een jasje overheen dragen om het wat warmer te maken. ook kun je de drie-kwart-broek vervangen voor een lange. zelf draag ik best vaak van dit soort outfits maar dan met de lange broek. super leuk.
 
veel meiden vinden het vaak moeilijk om kleuren te combineren en kiezen dan vaak voor 2 makkelijke kleuren. vaak is dat dan zwart, wit of grijs in combinatie met een felkleurtje. bij deze outfit zie je dat dit helemaal niet nodig is. deze outfit laat een super makkelijke en leuke outfit zien met 4 kleuren. roze, grijs, zwart en donker blauw. een combinatie die de meest meiden denk ik niet snel zullen kiezen. het jasje kun je weglaten en de uggs vervand door flats of sandaaltjes om een super leuke lente-look te creéren.
je kunt  zoveel aan deze outfit aanpassen dat je er helemaal je eigen stijl van kunt maken. het bloemenshirt vervangen door een zwart of grijs shirtje, een zwart jasje ipv. een grijze. ga zo maar door. alles kan dus met deze outfit.
 
dit is juist weer een hele lieve, casual outfit die toch super stoer is. dit is niet een outfit die ik snel zou dragen maar toch vindt ik hem super leuk. dit is een outfit 'die moet je staan, daar moet je een type voor zijn.' de combinatie zwart-wit hoeft niet hard of streng te zijn, terwijl veel meiden dat wel denken. ik draag persoonlijk ook bijna nooit zwart-witte kleding. ook rokjes draag ik niet echt vaak. (op de elastiekrokjes na) ik weet niet zo goed wat ik van deze outfit vindt. de kleding vind ik super leuk maar de laarsjes eronder? hmm, neh. persoonlijk zou ik onder deze outfit eerder flats dragen.
verder vindt ik het een leuke outfit. te dragen in zowel de winter als in de lente. hier zullen de meningen over verdeelt zijn, hier moet je van houden.
 
 
 
 
ik hoop dat jullie uit minstens een van deze outfits wat inspiratie kunnen halen en er wat hebben gehad. dit soort artikelen wil ik zeker vaker gaan doen. ieder seizoen of als er een keer een leuke gelegenheid is. tips of requesten? laat ze zeker hieronder achter ik reageer zo snel mogenlijk.
 
kusjes.

1 opmerking: