zaterdag 9 maart 2013

Review NYC lipstain

heeei,
Inderdaad, alweer een review en alweer over een lipproduct. Ik heb echt geen idee waarom maar aangezien ik de laatste tijd ontzettend veel heb geshopt en ik zo veel mogenlijk aan jullie wil laten zien heb ik wijnig keus. Ook merk ik gewoon dat jullie het leuk vinden. Verder ben ik de laatste tijd ook een beetje inspiratieloos als het gaat over artikelen en ideeen zijn dus zeker welkom. Kelsey, get back to the point, review lipstain was het toch ? Haha, lees snel verder.




Ik hou echt van lipproducten. Lipgloss, lipstick, lippotlood? Ik vind alles leuk. Maar lipstains had ik eigenlijk nog nooit geprobeert. Zelf vind ik het niet super erg om mijn lipstick of lipgloss bij te werken gedurende de dag. Maar het zou erg makkelijk zijn als het iets langer zou blijven zitten. Blijkbaar doet een lipstain dat, nou ideaal toch ? Ik hoorde dat ze er van NYC en catrice hebben dus ging ik toch maar even goed kijken. Ik had ze natuurlijk wel gezien en in mijn hand gehad maar waarom ik ze nooit gekocht heb? Ik weet het niet.

Uiteindelijk koos ik de lipstain van NYC puur voor de kleur. Ik had over beide merken pluspunten en minpunten gelezen. Bij catrice vond ik de kleuren minder mooi en uitgebreid. Het kleurtje wat ik nu heb van NYC is een super mooi barbie roze kleurtje. Precies de kleur waar ik naar op zoek was! Super dus. Als de kleur nu ook nog eens lang op je lippen bleef zitten zou hij helemaal perfect zijn !

Hellaas blijft de kleur geen 16 uur zitten zoals hij belooft maar een uur toch zeker wel. Ben je echt te lui om de lipstain bij te werken hou je een tint op de lippen voor ongeveer 3 uurtjes. Dan is de kleur helemaal weg.




Deze lipstain is tekoop bij o.a kruidvat en trekpleister en is van het merk NYC (New york collour) voor een leuk prijsje van €3.99. Zeker een aanrader als je te lui bent om elke 10 minuten je lipgloss bij te werken.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Requesten en ideeen zijn dus heel erg hard nodig ! Laat zeker even een comment achter, ook als je vragen hebt.

Kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten