vrijdag 1 februari 2013

interview beautiful-bijoux.nl


Zoals jullie waarschijnlijk binnenkort gaan zien heb ik een bestelling gedaan op http://www.beautiful-bijoux.com/ een webshop met zeer goedkopen sieraden van een goede kwaliteit. Doordat er wat was foutgegaan met mijn bestelling kwam ik in contact met de eigenaar van de webshop. Ik vroeg of ik haar een paar vragen mocht stellen voor mijn blog, ze reageerde super enthousiast en wilde mijn vragen graag beantwoorden. Ik vroeg haar..





Wat is je naam?
Mijn naam is Marlou de Groot.
Hoe oud ben je?
Ik ben 20 jaar.
Wat zijn je hobby’s?
Een van mijn hobby’s is natuurlijk sieraden maken, ik deed dit al toen ik nog heel jong was. Toen maakte ik armbandjes en kettingen met gekleurde houten kralen, dat vond ik geweldig! Toen ik wat ouder werd maakte ik iets moeilijkere sieraden en zette mijn eigen oorbellen in elkaar (Nadat ik na veel twijfels voor de pijn om gaatjes te laten schieten, ze dan eindelijk had). Een andere hobby van mij is wake-boarden, dit deed ik eerder regelmatig. Momenteel doe ik dat wat minder, maar het blijft erg leuk om te doen. Ik vind het ook erg leuk en ontspannend om me lekker op te tutten, ik neem daar dan ook ruim de tijd voor.
Volg je een opleiding? Zo ja, welke?
Ik volg momenteel geen opleiding. Ik heb een jaartje Hbo-Bouwkunde gedaan, daarna nog een halfjaartje de Pabo (Lerarenopleiding). Op dit moment werk ik fulltime aan de webshop Beautiful-Bijoux.
Hoelang heb je de webshop al?
Officieel bestaat Beautiful-Bijoux sinds 8 augustus 2011, toen ben ik begonnen met het opzetten van de shop. Natuurlijk duurt het even voordat je naamsbekendheid hebt, hierbij hebben blogs goed geholpen.
Hoe kwam jeop het idee een webshop te beginnen?
Ik heb eerder wel eens op de markt gestaan, dit vond ik erg leuk. Toch had ik de behoefte om iets anders te doen. Niet compleet anders, nog steeds met sieraden, maar dan op een andere manier. Toen kwam ik op een webshop uit en ik doe het met erg veel plezier!
Waarom koos je voor sieraden en niet voor bijvoorbeeld kleding of cosmetica?
sieraden zijn echt een passie voor mij, ik vind sieraden een belangrijk deel van je outfit, daarmee maak je het geheel compleet. Je zal mij dan ook nooit tegenkomen zonder sieraden, ook al is het maar 1 item.
Hoeveel bestellingen krijg je ongeveer per dag?
Dat verschilt per dag, hierover kan ik geen precieze aantallen noemen.
Wat maakt jou webshop anders dan anderen sieraden webshop’ s?
Ik probeer originele sieraden te verkopen voor een goed betaalbare prijs. Sinds kort komt er over alle ringen een extra coating, waardoor deze niet of nauwelijks verkleuren. Dit zie je zelden bij andere shops, omdat het veel tijd kost, maar ik vind het belangrijk dat het product goed is.
Heb je wat tips voor meiden die zelf misschien een webshop willen beginnen?
Als je een webshop wilt beginnen is het belangrijk dat je iets verkoopt waar je achter staat. Het is ook belangrijk (wil je alles zelf doen) dat je met de computer en eventueel fotobewerking programma’s overweg kan.
Hoe begin je nou een webshop?
Eerst moet je gaan bedenken wat je wilt gaan verkopen en hoe je aan deze producten komt. Als je daarover uit bent kun je op zoek gaan naar een site waar je je shop onder kunt brengen. Je kan je site ook door iemand anders laten maken, maar bedenk je dan wel dat diegene ook alles moet gaan updaten, dit kost meer geld dan dat je het zelf doet.
Welke drie producten van je webshop zou jij bestellen?
Ik vindt de ring ‘XXL Bow’ ontzettend mooi! Die zal ik sowieso bestellen.http://www.beautiful-bijoux.com/a-27638736/ringen/xxl-bow/
De ketting ‘Fashionable chain’ vindt ook prachtig! Zeker voor de kerst met een mooie outfit. De ketting is makkelijk te combineren door de neutrale kleuren.http://www.beautiful-bijoux.com/a-23633512/kettingen/fashionable-chain/
De oorbellen ‘Brass and silver spikes’ zijnnaarmijnmeningook erg mooi! Ikhebonlangsnogeenfoto op instagramgezetwaarikzedraag.http://www.beautiful-bijoux.com/a-27640324/oorbellen/brass-and-silver-spikes/
Wil je nog iets zeggen ?
Bedankt voor dit leuke interview, ik vind dat je goede vragen hebt gemaakt! En zijn er nog tips voor de webshop, bijvoorbeeld artikelen die jij graag zou willen zien, dan kan je dat mailen naar info@beautiful-bijoux.com. Wil je op de hoogte blijven van alle kortingen en winactie’s? Volg ons dan op twitter!
 
Ik hoop dat jullie het leuke vragen vonden. Ik wil ook Milou (de eigenaar) bedanken voor de tijd en moeite die ze in de vragen heeft gestopt.
Kijk even een kijkje op de webshop http://www.beautiful-bijoux.com/
Heb jij nog vragen aan Milou? Laat ze achter in het gastenboek dan zorg ik dat ze bij milou komen zodat zij de vragen kan beantwoorden. 

Kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten