donderdag 7 februari 2013

de TAG zonder naam.

heyhey,
vandaag heb ik een tag voor jullie. ik heb deze tag op een blog gevonden waar ik jammer genoeg de naam niet meer van weet.. ik vond de vragen in ieder geval super leuk. eerst wilde ik ze in een video beantwoorden tot ik een anderen tag tegen kwam met meerdere vragen waardoor de video wat langer werd. ik hoop dat jullie het leuk vinden.




1. 1000 euro voor makeup of voor kleding?
pff, hele lastige vraag maar ik denk dat ik voor make-up zou gaan. ik heb een uitpuilende kledingkast. make-up kun je denk ik meer varieren. toch vindt ik kleding ook super leuk en zou graag een keer een duur paar schoenen willen.. hmm.. echt een moeilijke vraag..


2. Sinterklaas of kerst?
absoluut kerst. vroeger deden we met sinterklaas altijd de cadeautjes. thuis en bij de opa's en oma's. dat is ondertussen wel verandert. ik heb een broertje van 12 die ook al een paar jaartjes niet meer geloofd. wel jammer.. als hij er nog in zou geloven zou ik zeker sinterklaas leuker vinden. gewoon het meespelen met je ouders. lovely.
3. Zomer of winter?
ZOMER ZOMER ZOMER. ik heb echt een mega-hekel aan de winter. sneeuw is koud, vies, en nat. leuk.. neh, niet zo mijn ding. geef nou toe.. heerlijk zonnen, shorts en leuke hempjes of dikke jassen, sjaals en kou. keuze snel gemaakt toch? hihi.


4. h&m of coolcat?
vroeger zou mijn keuze coolcat zijn omdat ik toen heel erg hield van de zwarte kleding met felle, fluorizerende prints. nu kies is met volle 100% voor H & M. ik heb eigenlijk best veel kleding van de H&M. het is goedkoop, leuk en simpel.


5. Hakken of gympen?

I LOVE HEALS. ondanks ik ze niet superveel draag heb ik toch 7 paar hakken. van 6 cm tot 12 cm.. ik vind hakken super mooi en maakt je kleding zo casual of juist stoer. toch vind ik dat gympen ook super leuk kunnen staan. hmm.. beide dus wel.

6. Jurkje of trui met spijkerbroek?

ik ben niet zo van de jurkjes, ik doe wel eens een legging met een rokje en dan mijn blousje of shirtje in dat rokje. op die manier krijg je ook een soort jurkje. verder draag ik ze eigenlijk nooit.. spijkerbroek met trui draai ik wel vaak. of ja, de trui misschien niet maar ik draag (bijna) elke dag een spijkerbroek.

7. Pizza of friet?
als ik heel eerlijk ben, ben ik van beide geen grote fan.. (RIJMEN :O) ik vind het allebij wel lekker maar het is niet dat ik het het liefst elke dag zou eten. toch vind ik pizza dan lekkerder dan friet..

8. Laptop of mobiel?
dit vind ik denk ik de moeilijkste vraag van alle vragen.. uhm.. ik heb hier lang over nagedacht en van beide alle voordelen en nadelen bedacht. toch denk ik dat ik voor laptop ga. puur omdat ik daar meer mee kan voor mijn blog. via mijn telefoon (blackberry curve 9520) kan ik inderdaad whatsappen en twitteren enzo. maar op mijn laptop heb ik ook twitter en msn in plaats van whatsapp. ik zou eigenlijk niet zonder beide kunnen..
9. Je vriendje of je vriendinnen?

10. Facebook of twitter?
tja, deze is niet zo moeilijk. facebook, ik heb het wel maar doe er helemaal niks mee. ik weet niet of het aan mij ligt maar ik snap heel facebook gewoon niet. ze zeggen dat het een combinatie is van hyves, twitter en een blog. nou euh, ik snap er dus niks van.. twitter daar in tegen vind ik super leuk. het is niet dat ik 10000 tweets heb maar ik denk dat ik er rond de 6000 heb. ik tweet dagelijks wat ik aan het doen ben of ga doen. :D
twitter: xlittlekelsey FOLLOW MEEE :D

ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. voor ideeƩn en requests laat het hieronder even achter bij de comments vind dit soort artikelen super leuk om te doen. binnekort komt er ook een beautytag in videovorm. hou mijn blog en youtube kanaal dus goed in de gaten.

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten