maandag 11 februari 2013

E.L.F unboxing

Van dit artikel kun je wel zeggen dat het een beetje later is dan gepland.. hihi :$
ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling gedaan op ELF.com, (EyesLipsFace).
ik hoorde van veel youtubers en bloggers dat ze een super groot en leuk assortiment hebben. de site is inderdaad super leuk en uitgebreid.
klik op lees verder om te zien wat ik allemaal geshopt heb :D


ga zeker even een kijkje nemen! is echt de moeite waard! :D
allereerst zal ik wat over de site vertellen.
ze hebben op de webshop drie lijnen:
- de studio lijn.
hier zijn alle producten ongeveer tussen de 5 en de 15 euro.
- mineral lijn.
hier zijn alle producten ongeveer tussen de 4 en de 10 euro.
- ELF lijn. (ookwel de 1 euro lijn)
hier zijn alle producten 1 euro.
de producten die ik heb besteld komen allemaal van de ELF lijn. ik wilde express zo veel mogenlijk producten voor zo min mogenlijk geld zodat ik meer voor jullie kon testen.
er zit wel een voordeel aan dat dit artikel wat later is. ik heb de producten nu ongeveer zo'n maandje getest. dus ik kan jullie ook vertellen wat ik er van vind.
alles bij elkaar moest ik ongeveer 17 euro afrekenen, 10 euro aan producten en 7 euro aan verzendkosten. erg jammer van de hoge verzendkosten. toch wilde ik iets bestellen, hihi.
de ELF lijn is echt enorm. veel groter dan ik had verwacht! ik wilde voor ongeveer 10 euro bestellen dus dat heb ik gedaan.
 
het duurde 2 dagen voordat mijn pakketje binnenkwam. goed verpakt in een kartonnen doos.

in de doos zat ik een brief met daarop alle prijzen en anderen gegevens.


onder de brief zaten ze producten, die zaten weer verpakt in roze papier.

de producten zitten op een kartonnen plaatje met plastic.

alleen de kwasten zitten in hoesje.

 
dit is het eerst product.
mijn mening over dit product is eigenlijk heel verschillend.
voordeel: super mooie kleur, als ik hem gebruik gebruik ik hem als blush en als highlighter doordat door de roze kleur een super mooie shimmer zit. love it!
nadeel: ik weet niet of dit normaal is maar er komt eerst een soort water uit.. heel raar en super jammer.

dit is het tweede product. ofja, eigenlijk producten. ik heb deze 3-1 colour stick in twee kleuren gekocht. hij is te gebruik op je wangen, lippen en ogen. persoonlijk gebruik ik ze alleen op mijn lippen en wangen.
voordeel: super mooie en gepigmenteerde kleur, shimmer.
nadeel: een van de stick was kapot en een stuk kleiner dan de ander.
 
de consealer werkt voor mij hellaas niet super goed, de dekking is niet geweldig. maar voor onder mijn ogen is hij prima. ik weet eigenlijk niet wat ik hier verder nog over kan vertellen.
voordeel: goed voor onder ogen, goedkoop.
nadeel: niet heel erg dekkend.

van deze kwasten had ik echt niks verwacht, ik dacht 'oh leuk, voor er bij'.

deze kwasten zijn echt GE-WEL-DIG.

ik gebruik deze kwasten dagenlijk echt super fijn!

 
 
voordeel: ze zijn lekker zacht, en brengen goed aan. weinig fallout, i love them.
nadeel: nope, geen nadeel deze keer.
ook deze eyeliner gebruik ik dagenlijks, super fijn! normaal gebruikte ik de eyeliner van de action en die beviel me ook goed, maar deze brengt zo veel makkelijker aan! super fijn product!
voordeel: dun kwastje, brengt makkelijk aan.
nadeel: heb twee laagjes nodig voordat de eyeliner goed dekt.
 
 
het laatste product is deze oogschaduwbasis. ik gebruikte voor dat ik deze had de essence i love stage. bij jullie waarschijnlijk wel bekend. echt een super oogschaduwbasis.
nu wissel ik ze meer met elkaar af maar heb laatst ook die van catrice gekocht. puur omdat hij uit het assoirtument gaat en ik wilde hem zeker een keer proberen.
 
 
ik heb voor dit product niet echt voor en nadelen omdat ik echt totaal niet kritisch op het gebied van oogschaduwbasis, hij werkt prima! 
 
al deze producten zijn zoals ik al had gezegt van de euro lijn/ ELF lijn. ik heb dus 1 euro per product betaald.
neem zeker even een kijkje op de webshop over de producten ben ik echt mega tevreden en heb van niks spijt!
heel erg bedankt voor het lezen, voor vragen laat het hieronder even weten ik reageer zo snel mogenlijk.
kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten