zaterdag 23 februari 2013

review BB-cream action,

heyheyhey,

ik ben de laatste dagen van mijn vakantie hellaas ziek geweest.. normaal heb ik dan heerlijk de tijd om wat artikelen te schrijven. maar deze keer voelde ik me zo slecht dat ik een dag lang niks heb gedaan. niet gegeten, niet gedronken op water na en alleen maar geslapen. hatelijk. ik was super duizelig en ontzettend moe. maar weer genoeg gezeurt vandaag heb ik een review van de action BB-cream. is het trouwens revieuw of review.. ik twijfel er nog steeds over. haha, achja. get back to the point, de BB-cream dus. wil jij weten wat mijn mening hierover is, lees dan verder :D.

ik heb ondertussen een aantal foundations en BB-creams getest van super cheap tot wat duurder. ik ben nooit echt een hele grote fan geweest van BB-creams. doordat ik altijd een dagcreme gebruik onder mijn foundation waardoor niet perse de foundation voor onzuiverheden zorgt. ik heb een tijdje de BB-cream van essence gebruikt. (van de pure skin lijn) in de winter gebruik ik vaak een foundation en in de zomer een BB-cream of poeder. omdat een BB-cream vaak niet heel erg dekkend is heeft het voor mij in de winter geen nut, (dus gebruik ik een foundation) en ben ik te lui om het te gebruiken in de zomer.(dus gebruik ik een poeder)
toch is de dekking van de BB-cream van de action beter dan ik had verwacht. de BB-cream van essence gebruikte ik als een soort basis voor mijn poeder.
doordat de dekking van de BB-cream van de action geen geweldige dekking heeft kun je redelijk veel aanbrengen zonder dat je een pannenkoeken-effect krijgt. de supstanti (of hoe je dat ook schrijft, help me! haha) van de BB-cream is redelijk luchtig en makkelijk over het gezicht de verdelen. voor de prijs van 1.49 is deze BB-cream zeker een aanrader. ik gebruik de BB-cream niet dagenlijks omdat ik toch weer terug ben naar het oude vertrouwde.. mijn catrice foundation, hihi helaas..


sorry voor dit misschien wat minder leuke artikel maar er is best vaak gevraagt of ik weer een review wilde doen, dus bij deze. ik hoop dat jullie het leuk vonden. hebben jullie nog requesten of ideeƩn voor artikelen of video's laat ze dan zeker achter want ik ben de laatste tijd echt mega inspiratieloos.. :(

laat al je vragen en requesten zeker even achter in de commends, ik reageer zo snel mogenlijk!

kusjes.

1 opmerking: