zondag 24 februari 2013

WINACTIE JustSanne en ELF

Veel van julie kennen het merk ELF waarschijnlijk wel, Ook hebben jullie via mijn blog ook vast wel eens gehoort van justSanne. Sanne mag een winactie houden in samenwerking met ELF.

Ik heb zoals jullie  waarschijnlijk  in de unboxing hebben gezien ooit een bestelling gedaan op de site van eyeslipsface  waar ik echt ontzettend tevreden over was.
Ik doe indertussen mee met de winactie en het was super makkelijk om mee te kunnen doen.

Super tof dus. De winaar/winares mag  een product op de site van ELF naar keuze kiezen. Ik doe al mee, ik hoop jullie ook.

Ondertussen doe ik meteen een soort mini shoutout want sanne post niet alleen winachties, ook heel veel anderen artikelen zoals review's, shoplogs, looks en nog veel meer. Super tof dus. Neem dus niet alleen een kijkje voor de winactie, lees ook de anderen artikelen van haar even :)

Wil jij meedoen? Ga dan even naar haar blog: http://totallysanne.blogspot.nl/
Sorry voor het korte artikel maar ik wilde het toch even zeggen. Zijn er nog vragen stel ze gerust. Ook kun je via de blog van sanne vragen stellen, zij weet meer als mij.

meedoen gaat niet via mijn blog, doe dit via haar blog!

xoxo, kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten