dinsdag 2 april 2013

review: catrice prime and fine gezichtsbasis

deze keer een review van de catrice prime and fine gezichtsbasis. voor ik deze primer kocht gebruikte ik vaak die van essence maar doordat er mega veel glitters in die primer zitten was dat niet een super favoriet van mij. ik had wel eens gehoord en gelezen over de primers van catrice maar heb ze telkens niet gekocht. toch wilde ik er heel graag een proberen.






ik heb gekozen voor de prime and fine in het potje. (ondertussen heb je er ook een in een tubetje.)
pluspunten.
=> hij matteert je gezicht.
=> luchtige structuur.
=> dikkere/creme achtige structuur.
=> Laat de make-up zeker langer zitten.
=> houd alles op zijn plek.
=> budget proof.





 
Minpunten.
=>brengt lastig aan door dikkere structuur.
=> Zit in een potje, minder hygiënies.

zoals je ziet ben ik zeer tevreden over het product. de primer van catrice bevalt me zo veel beter dan de primer van essence dat ik hem eigenlijk (bijna) nooit meer gebruik.






prijs: 4,99
te koop bij: kruidvat en trekpleister.

Sorry voor dit super korte artikel. ik ben trouwens net terug uit londen en heb daar natuurlijk ook super veel geshopt, daar komen dus ook nog reviews van. ik ga dit keer geen shoplog maken omdat alles al is uitgepakt en ik niet allemaal meer weet wat ik daar allemaal heb gekocht. sorry hiervoor.

ik hoop dat jullie het leuk vonden, requesten en ideeén zijn zeker welkom. ik ben ook van plan om meer samenwerkingen, tag en challenges te gaan doen.

xoxo, kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten