dinsdag 2 april 2013

GEZOCHT: medeblogger.

aangezien ik niet super veel en vaak post, lijkt het me leuk dat iemand me gaat assisteren. dus twijfel jij nog of je wel genoeg tijd hebt voor een blog? of je het wel leuk vind? of je er goed in bent? dan is dit je kans. ik zoek 1 of 2 meiden die het leuk vinden om 1x per week een artikel op deze blog te plaatsen. zo kan ik me meer richten op school en blijft mijn blog toch actief.

wel heb ik wat gegevens nodig.
naam:
leeftijd:
passie:
waar de artikelen over gaan:
(fashion, lifestyle, beauty, reviews, shoplogs, )
waarom:

ik overleg persoonlijk verdere details.

vul dit even in en laat het achter bij de commends.
zogauw ik meiden heb gevonden, laat ik het jullie weten!

heb je verder nog vragen, laat ze zeker even achter :D
xoxo,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten