woensdag 3 april 2013

Review: miss sporty lasting colour, nagellakjes.

hebben jullie er ook last van? verkoudheid, hoofdpijn, ziekjes. ik ben ondertussen al 5 dagen ziek, hatelijk. maar van de anderen kant heb ik hierdoor alle tijd op te bloggen. toch voel ik me liever gewoon goed.. achja, komt allemaal wel weer goed. genoeg gezeurt, get back to the point. vandaag ga ik de lakjes van miss sporty voor jullie reviewen, woehoe.

 ik heb deze lakjes in 6 kleurtjes. een aantal daarvan zijn wat donkerder en minder geschikt voor nu maar de anderen lakjes kunnen prima nu.

ik kreeg vandaag een pakketje binnen met deze 6 lakjes 2x. 1x6 lakjes voor mijzelf om te reviewen voor mijn blog en 1x6 lakjes om weg te geven! er komt binnenkort dus een winactie aan, hou mijn blog dus zeker in de gaten!!

zes lakjes dus laten we beginnen.
 lakje 1, baby-roze.
het eerste lak is al gelijk mijn favoriet. een lief roze kleurtje, super leuk voor in de lente en zomer. lakt makkelijk, dekt goed en een super fijn breed kwastje. de kleur? WAUW, zo'n perfect roze kleur. dit lakje is in de kleur 485. de eerste foto is in wat slechtere kwaliteit, ik zag later pas dat de camera bij deze foto niet gefocust had. Ook lijkt de kleur hier iets anders..

 
 
lakje 2, peach/coraal.
het tweede lakje is ook een prachtige kleur. deze kleur is wat peachy'er dan het eerste lakje. ik zie hier trouwens dat ook hier de kleur op de swatches anders is dan op de anderen twee foto's.. sorry hiervoor. hier geldt ook weer dezelfde voordelen: fijn kwastje, lakt makkelijk en dekt goed. dit lakje is in de kleur 490 een prachtige peach/coraal kleur. super mooi voor de lente en zomer.
 

 
lakje 3, rood.
dit is het 3e lakje. een rode kleur die eigenlijk het hele jaar mooi is. toch is rood niet echt mijn kleur qua nagellak. toch lakt hij mooi en dekt hij goed.. ik heb het door.. ik val in herhaling. haha! hmm.. ja? wat kan ik er nog meer over zeggen.. owja, dit is kleur 535. :D




 
lakje 4, metallic roze.
dit is alweer het laatste lakje dat in de zomer of lente zou kunnen. tenminste, dat vind ik.
dit is een heel appart lakje en was super moeilijk te fotograferen. de kleur is uiteindelijk toch ander uitgevallen op de foto's. Op de foto's lijk alsof er gewoon een glans in zit, in het echt zat er een super mooie paarse gloes/glans is. prachtig lakje! Dit is nummer 380.
 
(hier het lakken een beetje mis, dit ligt absoluut niet aan het lakje maar aan mijn nagels.. hihi)

 
lakje 5, grijs.
Deze kleur lakjes heb ik in de winter best veel gedragen. het kan bijna overal bij, super handig dus. dit lakje is in de kleur 420.


 
lakje 6, paars.
doordat ik deze kleur als laatst heb geswatcht zijn de rode/roze/coraal kleuren achter gebleven op mijn vingers. vandaat de rode kleur rond mijn nagelriemen.
 
normaal heb ik echt een hekel aan paars maar deze kleur valt nog wel mee. hier zo ik best mee over straat kunnen, haha. dit lakje is in de kleur 495 en is alweer het laatste lakje.

 
eindconclusie:
ik had al een paar van deze lakjes maar die ik al fijn vond. hier ben ik dus super blij mee. ze lakken allemaal super goed en fijn. breed kwastje, goede substantie en lekker budget proof. (1,99 per lakje) redelijk veel verschillende kleuren en topcoats zoals een matte.
 
de lakjes hadden geen van alle namen dus wist niet goed hoe ik het moest aangeven maar ik hoop dat dit voldoende is.
 
ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. laat zeker wat requesten achter, heb ze hard nodig! hou mijn blog in de gaten als je kans wil maken op deze lakjes!
 
xoxo, kelsey
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten