woensdag 3 april 2013

SPONSORS GEZOCHT.

Ik blog nu al een tijdje en ik vind het wel eens tijd worden dat mijn bezoekersaantal per dag wat hoger word. ik probeer dagenlijks te bloggen maar dat lukt lang niet altijd.

aangezien ik geen duizende bezoekers per maand heb zijn er maar wijnig sponsoren.. helaas..

ik heb ondertussen 1x wat opgestuurd gekregen en merkte gewoon dat ik er helemaal vrolijk van werd. wat raar, iemand die mij gratis producten geeft voor mijn blog.. super leuk dus! ik heb ontzettend veel tijd in het artikel over de producten gestoken.

het lijkt me dus super als er nog een bedrijf is dat misschien een (kleine) sponsering zou willen geven aan mij voor mijn blog. Bent u een bedrijf die dat wel zou willen kunt u me altijd mailen.
Later kan ik u de statistieken sturen en eventuele informatie.

E-Mail adress: beautybykelsey@hotmail.com

Ook samenwerkingen met bedrijven of anderen bloggers zijn zeker welkom! lijkt me super leuk trouwens. Ook hiervoor mag je me mailen op het bovenstaande E-mail adress.

Even een korte mededeling tussendoor, bedankt voor het lezen.

xoxo, kelsey.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten